Paris

forrige uke var jeg i Paris, eller Mekka som mange kaller det. Grunnen til at jeg reiste var ikke for å dra på masse shows (det var Fashion Week), det var rett og slett for å bli litt bedre kjent med byen og deler av bransjen der.

da jeg skulle ut og finne noe mat første kvelden, kom jeg over et lokale der det var tydelig at de forberedte til en motevisning så jeg gikk bort og pratet og spurte om jeg kunne få se den. Og det gjorde jeg.

snublet over mange aktuelle mennesker og eventer i løpet av disse fire dagene jeg var der, og det får meg til å tenke på at det ikke er så vanskelig å komme seg opp og frem, det gjelder blant annet å ha litt flaks, være uredd, imøtekommende og ydmyk. Og å se noe representabel ut. Det er sant, ingen jeg møtte fra utenlandsk bransje visste hvem jeg var eller hadde sett noe jeg har gjort og likevel fikk jeg innpass flere steder. Og ikke spurte de om hvor mange følgere jeg har på Insta heller.

jeg dro fire dager alene, uten noen plan annet enn å dra på residensen til den norske ambassadøren på champis og kanapéer som jeg og en knippe flotte folk var invitert til på onsdagen. Neste gang jeg drar skal jeg bli kjent med enda flere, og neste etter der enda flere, så får vi se hvordan dette ender.

snakkes.

xx S.

 

Legg igjen en kommentar

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær hvordan dine kommentardata behandles..